top of page

על מה אנחנו עובדים ומה קורה עם הכסף שהשקעתם?

עברו כ-3 חודשים מאז שאתם ואתן, כ-500 מוזיקאים ומוזיקאיות, נתתם בנו אמון ורכשתם חברות באיגוד מוזיקאים ומוזיקאיות חדש לכולנו (יחד עם עוד כ-700 תומכים ותומכות נוספים שתמכו בהקמת האיגוד מבלי להצטרף כחברים עדיין), ואנו בטוחים שיש לכם הרבה שאלות ושאתם רוצים לדעת מה קורה. על מנת לשמור על שקיפות כפי שהתחייבנו, מעבר לעדכונים השוטפים פה בפייסבוק ובניוזלטר שלנו (לא קיבלתם? דברו איתנו בפרטי!), קבלו עדכון על הנעשה מאחורי הקלעים.

מה מעסיק אותנו?

להקים איגוד יש מאין זה סיפור לא פשוט, בטח בקורונה, בטח ובטח בחגים. זה לוקח זמן. בשבועות

האחרונים, במקביל לפעילות השוטפת, בהפעלת הלחץ ובפתיחת הדלתות מול גורמים בממשלה ובכנסת (ראיתם אותנו בוועדת הקורונה? קראתם את התוכנית שהגשנו למשרד התרבות?), עסקנו בעבודה השחורה של הקמת התשתית הארגונית של האיגוד, בעניינים משפטיים, בירוקרטיים וארגוניים שפשוט חייבים לדאוג להם לפני שיוצאים לדרך.

בנוסף, אנו כמובן עובדים על מתן שירות לחברים קיימים וגיוס חברים חדשים, ונערכים לקראת הבחירות לוועד המנהל החדש, שכולם יוכלו לבחור ולהיבחר אליו כדי להשפיע על הפעילות של האיגוד בהמשך. עוד עדכונים משמחים על כך - בקרוב!

כמה זה עולה לכם?

כמה שפחות! דבר ראשון נבהיר למי שרכשו חברות באיגוד - טכנית, החברות שלכם עוד לא התחילה. על מנת לתת לכם שנה מלאה של חברות באיגוד שמוכן לפעילות כפי שהתחייבנו, החברות שלכם תיכנס לתוקף רק לאחר סיום ההקמה ובחירת הוועד המנהל החדש. בינתיים, הכסף שלכם נשמר בחשבון נאמנות, ואנחנו מוציאים סכומים קטנים רק כשזה באמת הכרחי, נעזרים במקביל במתנדבים איפה שמתאים ואפשר, וכמובן שאנחנו עצמנו כמובן עובדים כבר למעלה מחצי שנה בהתנדבות מלאה.

ומה בהמשך?

בקרוב נעדכן על הבחירות לוועד, שאחריהן האיגוד יוכל לפעול במלוא הכוח. בכפוף להחלטת חברי וחברות הוועד העתידי, אנחנו צופים שהאיגוד יפעל בהקדם למתן שירותים כמו ייעוץ משפטי וכלכלי לחברי וחברות האיגוד, לסיבסוד סדנאות העשרה מקצועיות לחברים, וכמובן למימון לובי חזק בכנסת וליווי משפטי לקידום מדיניות וחקיקה בממשלה ולכל צורך אחר שחברי וחברות האיגוד יחליטו עליו.

נשמח לשמוע כל הצעה ולענות על כל שאלה! שלחו לנו מייל: info@tzlilim.org.il



bottom of page