top of page
ועד מנהל
אורי וינוקור
אני מאמין שמוזיקאי זו עבודה
אני מאמין שמוזיקאים צריכים לקבל תמורה הולמת עבור העבודה והתרומה שלהם לעולם.
אני מאמין שצריך להתשמש בטכנולוגיה על מנת לייצר שקיפות של תשלומים , ולפתוח אפיקים חדשים למוזיקאים להרוויח כסף מיצירותיהם , ולאפשר להם גישה לכלים שיכולים לבנות את הקריירה שלהם.
אני מאמין שישראל צריכה ללכת בעקבות העולם המערבי ולעדכן את החוק בהתאם לשוק הדיגטלי החדש שנולד.
אני מאמין שתעשיית המוזיקה נמצאת ברגע היסטורי ומרתק של מעבר מלא לעידן חדש... ואנחנו צריכים להיות שם לוודא שהמעבר הזה קורה נכון גם בישראל עבור קהילת היוצרים הייחודית שמתקיימת פה.
אני מאמין שמוזיקאים צריכים לקבל תמורה הולמת עבור העבודה והתרומה שלהם לעולם.
אני מאמין שצריך להתשמש בטכנולוגיה על מנת לייצר שקיפות של תשלומים , ולפתוח אפיקים חדשים למוזיקאים להרוויח כסף מיצירותיהם , ולאפשר להם גישה לכלים שיכולים לבנות את הקריירה שלהם.
אני מאמין שישראל צריכה ללכת בעקבות העולם המערבי ולעדכן את החוק בהתאם לשוק הדיגטלי החדש שנולד.
אני מאמין שתעשיית המוזיקה נמצאת ברגע היסטורי ומרתק של מעבר מלא לעידן חדש... ואנחנו צריכים להיות שם לוודא שהמעבר הזה קורה נכון גם בישראל עבור קהילת היוצרים הייחודית שמתקיימת פה.
אסף רוט
אני מאמין בתפקידה של התרבות כעמוד שדרה חינוכי וערכי וכתנאי בסיסי לקיומה של כל חברה מתקדמת.
* שמוזיקאים הם יותר מבדרנים להשכרה, כי אם תשתית יסודיות של סביבה נאורה וביקורתית, ויש להתייחס
אליהם ככאלה.
* שהמוזיקה הישראלית מלאה כשרון גדול שיש לטפח מגיל צעיר וגם באופן ממוסד.
* שיש לעודד יוצרים לחקור את גבולות האמנות שלהם ללא כפיפות לשיקולים מסחריים בלבד או חשש מביקורת כלשהיא .
* שלהיות מוזיקאי זו זכות ובה חובה חברתית.
* שיש לאפשר למוזיקאים להזדקן בכבוד.
* שמוזיקאים הם יותר מבדרנים להשכרה, כי אם תשתית יסודיות של סביבה נאורה וביקורתית, ויש להתייחס
אליהם ככאלה.
* שהמוזיקה הישראלית מלאה כשרון גדול שיש לטפח מגיל צעיר וגם באופן ממוסד.
* שיש לעודד יוצרים לחקור את גבולות האמנות שלהם ללא כפיפות לשיקולים מסחריים בלבד או חשש מביקורת כלשהיא .
* שלהיות מוזיקאי זו זכות ובה חובה חברתית.
* שיש לאפשר למוזיקאים להזדקן בכבוד.
ארנון נאור
כשבאנו להקים את האיגוד, הרבה אמרו לנו לוותר - שאין סיכוי שזה יצליח.
אמרו שיש יותר מדי כוחות נגדנו, שמוזיקאים הם חבורה של אינדיבידואלים שבחיים לא ישתפו פעולה, שאף אחד לא ישים כסף ולב על החלום הזה.
8 חודשים, 1200 תומכים ואיגוד אחד אחרי, אנחנו יודעים את האמת. הסקטור שלנו מתעורר.
אני מאמין שזאת רק ההתחלה, שצלילים עומדת לשנות את פני תעשיית המוזיקה הישראלית, ולבנות פה תשתית ראויה לכל המוזיקאים והמוזיקאיות שכאן עכשיו, ולאלו שיבואו אחרינו.
יש המון דברים לשנות ולתקן: מול המדינה וגופי התמלוגים, מול העיריות והעסקים, מול הציבור. גם בינינו כקהילה. זה לא יקח רגע או יום, אבל היסודות לשינוי הם כאן, בצלילים. הגיע הזמן להתחיל.
אמרו שיש יותר מדי כוחות נגדנו, שמוזיקאים הם חבורה של אינדיבידואלים שבחיים לא ישתפו פעולה, שאף אחד לא ישים כסף ולב על החלום הזה.
8 חודשים, 1200 תומכים ואיגוד אחד אחרי, אנחנו יודעים את האמת. הסקטור שלנו מתעורר.
אני מאמין שזאת רק ההתחלה, שצלילים עומדת לשנות את פני תעשיית המוזיקה הישראלית, ולבנות פה תשתית ראויה לכל המוזיקאים והמוזיקאיות שכאן עכשיו, ולאלו שיבואו אחרינו.
יש המון דברים לשנות ולתקן: מול המדינה וגופי התמלוגים, מול העיריות והעסקים, מול הציבור. גם בינינו כקהילה. זה לא יקח רגע או יום, אבל היסודות לשינוי הם כאן, בצלילים. הגיע הזמן להתחיל.
נדיה רז חכם קרקוצקין
בגיל 16 התחלתי לנגן בתזמורות ומיד הבנתי שהחלום שלי רחוק מלהיות נוצץ כמו שחשבתי: ראיתי המון בעיות, מבחינת התנהלות ותנאים. כששאלתי עליהם נגנים אחרים, כמעט תמיד התשובה הייתה בסוף ״ככה זה!״. מבחינתי ״ככה זה״, זאת לא תשובה. יש המון דברים שיכולים וצריכים להשתנות בעולם המוזיקה בארץ ואסור לנו לקבל את ה״ככה זה״ הזה כתשובה.
bottom of page