top of page
ועד מנהל
אדוה דרור
בחשיבות האמנות והיצירה בחיים שלנו ואת האפשרות לייצר מרחב יותר בריא ונכון עבור היוצרים
אוהד בר
שכל מוזיקאי/ת צריכים לדעת מהן זכויותיהם, אני מאמין שיש לבסס את מעמדנו מול הממשל להכרה בזכויותינו, ואני מאמין כי ניתן יהיה לייצר שינוי קהילתי אל מול גופי בוקינג וגופי שידור .
אורי וינוקור
אני מאמין שמוזיקאי זו עבודה
אני מאמין שמוזיקאים צריכים לקבל תמורה הולמת עבור העבודה והתרומה שלהם לעולם.
אני מאמין שצריך להתשמש בטכנולוגיה על מנת לייצר שקיפות של תשלומים , ולפתוח אפיקים חדשים למוזיקאים להרוויח כסף מיצירותיהם , ולאפשר להם גישה לכלים שיכולים לבנות את הקריירה שלהם.
אני מאמין שישראל צריכה ללכת בעקבות העולם המערבי ולעדכן את החוק בהתאם לשוק הדיגטלי החדש שנולד.
אני מאמין שתעשיית המוזיקה נמצאת ברגע היסטורי ומרתק של מעבר מלא לעידן חדש... ואנחנו צריכים להיות שם לוודא שהמעבר הזה קורה נכון גם בישראל עבור קהילת היוצרים הייחודית שמתקיימת פה.
אני מאמין שמוזיקאים צריכים לקבל תמורה הולמת עבור העבודה והתרומה שלהם לעולם.
אני מאמין שצריך להתשמש בטכנולוגיה על מנת לייצר שקיפות של תשלומים , ולפתוח אפיקים חדשים למוזיקאים להרוויח כסף מיצירותיהם , ולאפשר להם גישה לכלים שיכולים לבנות את הקריירה שלהם.
אני מאמין שישראל צריכה ללכת בעקבות העולם המערבי ולעדכן את החוק בהתאם לשוק הדיגטלי החדש שנולד.
אני מאמין שתעשיית המוזיקה נמצאת ברגע היסטורי ומרתק של מעבר מלא לעידן חדש... ואנחנו צריכים להיות שם לוודא שהמעבר הזה קורה נכון גם בישראל עבור קהילת היוצרים הייחודית שמתקיימת פה.
אליוט אווה בן-עזר
אני מאמינה שדווקא בזכות התקופה המאתגרת הזאת, בה הוסרו המסכות ונחשף מעמדם הרעוע של המוזיקאים בחברה הישראלית, דווקא עכשיו בשל הזמן להתארגן ביחד ולתקן את המצב. הנושאים החשובים שצריך, לדעתי,לטפל בהם הם חקיקה, דמי אבטלה, הכשרה, שוויון,ייצוג המוסיקאים ויצירת בית וכתובת למוזיקאים ומוזיקאיות בישראל. אני מוזיקאית, זמרת, מפיקה, שדרנית ומורה, מלחינת פסקולים וגם דיג'יי. אשמח לייצג את הקהילה האלקטרונית ואת קהילת מלחינות הפסקולים על כל גווניה.
אמיתי מן
אני מאמין שישראל יכולה להיות מעצמת תרבות וכדי שזה יקרה מעמד היוצרים חייב להיות מעוגן בחקיקת חוקים למען היוצרים ולמען בטחונם הכלכלי. אני מאמין במודל הצרפתי (או וריאנט שלו) וזו תהיה התגשמות חלום שלי אם נגיע לשם בתקופת חיים זו.
אני מאמין שרוב האמנים הישראלים יכולים להצליח מאד בחו"ל, יותר מאשר היו יכולים להצליח בארץ אם היו רוצים ולכן חשוב שמדינת ישראל תהיה יצואנית מוזיקה רשמית והנושא הזה יהיה בשיח ויהיה מעוגן במוסכמות ובגב ממלכתי שיתנו הזדמנות שווה ולא כמו היום, שהכל ב"דרך אגב" ובדרכים עקלקלות.
אני מאמין שרוב האמנים הישראלים יכולים להצליח מאד בחו"ל, יותר מאשר היו יכולים להצליח בארץ אם היו רוצים ולכן חשוב שמדינת ישראל תהיה יצואנית מוזיקה רשמית והנושא הזה יהיה בשיח ויהיה מעוגן במוסכמות ובגב ממלכתי שיתנו הזדמנות שווה ולא כמו היום, שהכל ב"דרך אגב" ובדרכים עקלקלות.
אסף רוט
אני מאמין בתפקידה של התרבות כעמוד שדרה חינוכי וערכי וכתנאי בסיסי לקיומה של כל חברה מתקדמת.
* שמוזיקאים הם יותר מבדרנים להשכרה, כי אם תשתית יסודיות של סביבה נאורה וביקורתית, ויש להתייחס
אליהם ככאלה.
* שהמוזיקה הישראלית מלאה כשרון גדול שיש לטפח מגיל צעיר וגם באופן ממוסד.
* שיש לעודד יוצרים לחקור את גבולות האמנות שלהם ללא כפיפות לשיקולים מסחריים בלבד או חשש מביקורת כלשהיא .
* שלהיות מוזיקאי זו זכות ובה חובה חברתית.
* שיש לאפשר למוזיקאים להזדקן בכבוד.
* שמוזיקאים הם יותר מבדרנים להשכרה, כי אם תשתית יסודיות של סביבה נאורה וביקורתית, ויש להתייחס
אליהם ככאלה.
* שהמוזיקה הישראלית מלאה כשרון גדול שיש לטפח מגיל צעיר וגם באופן ממוסד.
* שיש לעודד יוצרים לחקור את גבולות האמנות שלהם ללא כפיפות לשיקולים מסחריים בלבד או חשש מביקורת כלשהיא .
* שלהיות מוזיקאי זו זכות ובה חובה חברתית.
* שיש לאפשר למוזיקאים להזדקן בכבוד.
ארנון נאור
כשבאנו להקים את האיגוד, הרבה אמרו לנו לוותר - שאין סיכוי שזה יצליח.
אמרו שיש יותר מדי כוחות נגדנו, שמוזיקאים הם חבורה של אינדיבידואלים שבחיים לא ישתפו פעולה, שאף אחד לא ישים כסף ולב על החלום הזה.
8 חודשים, 1200 תומכים ואיגוד אחד אחרי, אנחנו יודעים את האמת. הסקטור שלנו מתעורר.
אני מאמין שזאת רק ההתחלה, שצלילים עומדת לשנות את פני תעשיית המוזיקה הישראלית, ולבנות פה תשתית ראויה לכל המוזיקאים והמוזיקאיות שכאן עכשיו, ולאלו שיבואו אחרינו.
יש המון דברים לשנות ולתקן: מול המדינה וגופי התמלוגים, מול העיריות והעסקים, מול הציבור. גם בינינו כקהילה. זה לא יקח רגע או יום, אבל היסודות לשינוי הם כאן, בצלילים. הגיע הזמן להתחיל.
אמרו שיש יותר מדי כוחות נגדנו, שמוזיקאים הם חבורה של אינדיבידואלים שבחיים לא ישתפו פעולה, שאף אחד לא ישים כסף ולב על החלום הזה.
8 חודשים, 1200 תומכים ואיגוד אחד אחרי, אנחנו יודעים את האמת. הסקטור שלנו מתעורר.
אני מאמין שזאת רק ההתחלה, שצלילים עומדת לשנות את פני תעשיית המוזיקה הישראלית, ולבנות פה תשתית ראויה לכל המוזיקאים והמוזיקאיות שכאן עכשיו, ולאלו שיבואו אחרינו.
יש המון דברים לשנות ולתקן: מול המדינה וגופי התמלוגים, מול העיריות והעסקים, מול הציבור. גם בינינו כקהילה. זה לא יקח רגע או יום, אבל היסודות לשינוי הם כאן, בצלילים. הגיע הזמן להתחיל.
דביר גולן
אני מאמין שתעשיית המוזיקה כיום בישראל מתנהלת כמו משהו בין המערב הפרוע למשרד הפנים של לפני 20 שנה.
אין חינוך, אין שקיפות, אין הגיון ואין שימוש בטכנולגיה מתקדמת.
אני גם מאמין שבכל מקום בו יש בעיה ישנה גם הזדמנות.
ושההזדמנות הזאת היא שלנו.
אין חינוך, אין שקיפות, אין הגיון ואין שימוש בטכנולגיה מתקדמת.
אני גם מאמין שבכל מקום בו יש בעיה ישנה גם הזדמנות.
ושההזדמנות הזאת היא שלנו.
דניאל תגר
אני מאמינה במוזיקה, וביכולת של מוזיקה לשנות דברים. אני מוזיקאית כבר עשרים ואחת שנה בלי כוונות לפרוש בעתיד הנראה לעין, ולמרות הקשיים שהמקצוע הזה מערים על ימין ועל שמאל, אני מאמינה שזה מקצוע ומקצוע שטוב לעבוד בו. אני חיה את חיי בניסיון לקרב כמה שיותר אנשים למוזיקה קלאסית, וכמה שיותר בנות לכלי מתכת נמוכה. אני מבצעת, מורה, מנצחת ומעבדת, אבל מעל הכל אני מוזיקאית על כל המשתמע מכך.
זיו שליט
להיות אמן בישראל. הכותרת הזו כיום ריקה ממשמעות. אין סטטוס כזה, ואין הבנה מהותית בצרכים של האמנים. אני רוצה להאמין שאנחנו יכולים להיאבק יחד על יותר זכויות, יותר תנאים, יותר הזדמנויות, גם למתחילים שבינינו. אני מקווה שברעיונות שאני מביא איתי אצליח לפתוח דלתות לכמה שיותר יוצרות, יוצרים, מבצעות ומבצעים.
נדיה רז חכם קרקוצקין
בגיל 16 התחלתי לנגן בתזמורות ומיד הבנתי שהחלום שלי רחוק מלהיות נוצץ כמו שחשבתי: ראיתי המון בעיות, מבחינת התנהלות ותנאים. כששאלתי עליהם נגנים אחרים, כמעט תמיד התשובה הייתה בסוף ״ככה זה!״. מבחינתי ״ככה זה״, זאת לא תשובה. יש המון דברים שיכולים וצריכים להשתנות בעולם המוזיקה בארץ ואסור לנו לקבל את ה״ככה זה״ הזה כתשובה.
צביקי מורן
יש לנו הזדמנות.
דווקא בתקופה של משבר - כשכל הקלפים מתערבבים - צומחות הזדמנויות, לא רק סכנות.
אם נדע לפעול בחוכמה, כנות, שקיפות, יעילות ומקצועיות, ההזדמנויות יוכלו להפוך להצלחות.
אני מאמין שלמוזיקה יש יכולות, עוצמות ואיכויות מיוחדות.
זוהי שליחות לפעול למענה ולמען העלאת המודעות לא.נשים שמאחוריה.
אני מאמין שהאיגוד צריך לשים דגש גם על חינוך מוזיקלי, גם אם לא מיד, אז בהמשך.
חינוך הוא הדרך המשמעותית ביותר להשפיע על העתיד הרחוק. אני מגיע מהעולם הזה, מודע לקשיים ולאתגרים שבו, לצד היתרונות העצומים שיש בו.
מאמין בהקשבה.
דווקא בתקופה של משבר - כשכל הקלפים מתערבבים - צומחות הזדמנויות, לא רק סכנות.
אם נדע לפעול בחוכמה, כנות, שקיפות, יעילות ומקצועיות, ההזדמנויות יוכלו להפוך להצלחות.
אני מאמין שלמוזיקה יש יכולות, עוצמות ואיכויות מיוחדות.
זוהי שליחות לפעול למענה ולמען העלאת המודעות לא.נשים שמאחוריה.
אני מאמין שהאיגוד צריך לשים דגש גם על חינוך מוזיקלי, גם אם לא מיד, אז בהמשך.
חינוך הוא הדרך המשמעותית ביותר להשפיע על העתיד הרחוק. אני מגיע מהעולם הזה, מודע לקשיים ולאתגרים שבו, לצד היתרונות העצומים שיש בו.
מאמין בהקשבה.
שי סעדיה
האני מאמין שלי הוא מאוד פשוט, תעשה טוב יהיה טוב, מנטרה שאני מדקלם לעצמי בכל הזדמנות, וזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש!
שי פולקה
דבר ראשון משמעות
דבר שני רלוונטיות תקופתית
דבר שלישי חשיבה מהפכנית מתקדמת לעתיד
דבר רביעי ריווי סגנונות
וכמובן מקצועיות
דבר שני רלוונטיות תקופתית
דבר שלישי חשיבה מהפכנית מתקדמת לעתיד
דבר רביעי ריווי סגנונות
וכמובן מקצועיות
שיר אלוני
אני מאמינה שיוצרים יכולים וצריכים להיות מסוגלים להתפרנס מהיצירה שלהם, לעמוד על זכויותיהם ולהגשים את עצמם באופן המלא ביותר.
bottom of page